Warunki Gwarancji
Gwarancja ważna jest w okresie 24 miesięcy od daty sprzedaży sprzętu.
- Gwarancją są objęte urządzenia zakupione w sieci dystrybucyjnej firmy Colorstage na terenie Polski
- Gwarancja będzie respektowana przez punkt serwisowy po rejestracji usterki na stronie: Colorstage - Obsługa Reklamacji (należy wpisać dokładnie nazwę sprzętu, model, nr fabryczny, data sprzedaży, załączyć kopię/fotografię dowodu zakupu w zgłoszeniu lub dołączyć do sprzętu, opisać dokładnie usterkę).Wysłać sprzęt na adres sklepu w oryginalnym opakowaniu (w przypadku braku opakowania ryzyko uszkodzenia w czasie transportu ponosi nabywca).
- W celu dokonania naprawy, nabywca dostarcza uszkodzony sprzęt do punktu serwisowego na własny koszt.
- Urządzenia należy dostarczać do punktu serwisowego bez materiałów eksploatacyjnych (bez płynów w urządzeniu , dodatkowych elementów mocowania urządzeń)
- Punkt serwisowy może odmówić dokonania naprawy gwarancyjnej w przypadku:
- naruszenia plomb,
- stwierdzenia niezgodności formalnych pomiędzy dokumentami a urządzeniem,
- dokonania wcześniejszych napraw we własnym zakresie,
- ingerencji w konstrukcję urządzenia przez osoby nieupoważnione,
- naniesienia poprawek w dokumentacji przez osoby nieupoważnione.
- Usterki ujawnione w okresie gwarancji usuwane będą przez serwis w terminie do 21 dni roboczych, począwszy od daty przyjęcia urządzenia do naprawy. W przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych lub oprogramowania z zagranicy, okres ten może się wydłużyć o czas niezbędny do ich sprowadzenia. W takim wypadku nabywca zostanie o zaistniałym fakcie poinformowany.
- Odmowa wykonania naprawy gwarancyjnej jest równoznaczna z utratą gwarancji.
- Klient może ubiegać się o wymianę urządzenia jeżeli serwis stwierdzi na piśmie, że usunięcie wady jest niemożliwe.
- Warunkiem wymiany jest dostarczenie wadliwego urządzenia w oryginalnym opakowaniu fabrycznym.
- Jeżeli wymiana urządzenia nie jest możliwa, nabywcy przysługuje prawo zwrotu zapłaconej za urządzenie kwoty. Zwrotowi nie podlegają koszty przesyłki wynikające z dostarczenia sprzętu do serwisu.
- Nie są objęte gwarancją uszkodzenia powstałe z winy użytkownika lub z przyczyn zewnętrznych takich jak:
- zanieczyszczenia, zalania, zjawiska atmosferyczne, losowe, uszkodzenia mechaniczne,
- niewłaściwa instalacja i montaż, eksploatacja niezgodna z przeznaczeniem, używanie niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych.
- czynności należące do normalnej eksploatacji jak: konserwacja, czyszczenie, wymiana żarówek wykonywane są odpłatnie na koszt nabywcy
- W razie dokonania napraw lub zmian konstrukcyjnych w urządzeniu przez osoby nieupoważnione, nabywca traci uprawnienia gwarancyjne.
- Gwarancja nie obejmuje roszczeń z tytułu:
- parametrów technicznych urządzeń, o ile są one zgodne z podanymi przez producenta
- zużycia się potencjometrów,
- nie drożności elementów grzejnych wytwornic
- zużycia/wypalenia źródeł światła
- części obudowy i akcesoriów (kable, gałki, klawisze) podlegających normalnemu zużyciu w czasie eksploatacji jak zarysowania, zabrudzenia trudne do usunięcia, wytarcie napisów.
- W przypadku dostarczenia do serwisu sprzętu sprawnego technicznie, zgłaszający ponosi koszty ekspertyzy technicznej oraz testowania.
- Decyzja serwisu odnośnie zasadności składania roszczeń jest ostateczna.
-
Przed wysyłką należy zarejestrować się na tym portalu https://systemrma.pl/reklamacje/obsluga/colorstage/ i stworzyć zgłoszenie serwisowe. Po zarejestrowaniu zgłoszenia i uzyskaniu jego numeru należy wysłać sprzęt na nasz adres. Numer zgłoszenia umieszczamy na zewnątrz paczki w widocznym miejscu.